lördag 6 mars 2010

Indisk mat med Matlaget















5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm konstigt, jag drömde inatt att jag föråt mig på poppadoms...

/Bumling

Jan Gayen sa...

Det verkarde vara en trevlig mat-tillställning. Du skriver sällan någon bildtext(!?), jag blir nyfiken på var du är, vad det handlar om, och din roll i det hela när du plåtar på diverse tillställningar och platser.

Ja, det var ka-a-aa-allt i fjällen!
/Janne

Mike sa...

Snyggt! Du fångade hela tillställningen, stämningen, t.o.m. doftarna kommer tillbaka!

Alberts Prosaiska sa...

Anonym Bumling: Vilken härlig dröm. Eller?

Jan: Matlaget är kollegor med sina respektive och barn (om sådana finnes) som träffas och lagar mat till ett bestämt tema några gånger om året. Detta var min första gång och eftersom jag kom sent p g a att jag jobbade sent kom jag att fota en del samt bakade lite bröd.

Wyo: Tackar mjukast.

Cecilia sa...

Jag visste väl att man borde hålla sig undan från den däringade karmealinsen så att man inte hamnar på tvivelaktiga sidor på nätet...;) Men det var ju faktiskt en trevlig liten blogg du har! Och bröden ser ju lika goda ut som de smakade!