måndag 11 juni 2007

Nattamad


5 kommentarer:

Palindroner sa...

-Vad var det du skulle ha?
-En hamburgare
-Ok

5 minuter senare

-Det syns inte nån hamburgare på stekplattan?
-Va?
-Får jag nån hanmburgare?
-Hm... ok. Jag fixar en.

5 minuter senare

-Vassego.
-Öh? Det här är ingen hamburgare?
-Hm. Näe. Ok. Jag fixar en.

Killen fick en hamburgare till slut men vi beställde en falafeltallrik och hela tiden tjatade snubben till höger på bilden om att det var en kebabtallrik. Måste jag nämna att stället var nyöppnat. Hm.

Alberts Prosaiska sa...

MEn de var glada ändå :-)

Palindroner sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Palindroner sa...

Och vädret är fint när solen skiner har jag också hört. :-)

Alberts Prosaiska sa...

De lär sig nog med tiden. Och vi kan inte klaga på mängden mat.