lördag 30 juni 2007

Passa på att kolla, snart rivs det, tror jag.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ack, dessa gamla tegelmonument över den svunna industriella eran. Kunde ha varit i Hedefors eller Tollered utanför Göteborg, men där har du nog inte varit och smygfotat. Utan...?

Palindroner sa...

Hm. Det har stått så i några år. Rätt nära Värnhem har jag för mig. Du får börja geotagga dina bilder stefan. :-)

Alberts Prosaiska sa...

elon: Nej, i Malmö förstås.

palindroner: Ja ja ja...det räcker väl om du är hip och inne :-)

Palindroner sa...

Har väl inget med hip-het att göra ju... Är det skoj så är det skoj. Vet ju att du också kommer börja göra det så småningom... så du kan gott lägga dig till med lite entusiasm emellanåt. ;-)

Alberts Prosaiska sa...

Ja, om tre år ja när det är inbyggt i alla kameror från början. Du är en early adopter, Palindroner, så är det. Jag är late.

Palindroner sa...

Du menar om 3 år när det blir hippt och inne? Ja du. :-)

Alberts Prosaiska sa...

Jag menar om tre år när detär inne i Veberöd och Svalöv :-)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.